8 Ekim 2008 Çarşamba

GÜZ GÜLLERİ




Bu fotorafı görünce biraz şaşırdım,çiçekler elde yapma belli ama renkler çok doğal duruyor,kağıt olabilirmi diye düşündüm ama değilmiş.Bu çiçekler kuru ağaç yapraklarından yapılmış.Çok güzeller ve aynı zamanda kullanılan materyal açısından da çok canlılar.Aslında tam bir geri dönüşüm projesi sayılır.Ben çiçek kurutmasını severim,vazolara koymak için begonvill ve ortanca kuruturum ama bundan sonra vazomu güz gülleride süsleyecek sanırım(güz gülleri dedim ,güz yapraklarından yapılmış ya..)


Bu güzel güllere rastladığım sitede yapılışlarıda adım adım gösterilmiş.Gerçekten iyi bir fikir olduğunu düşünüyorum.Yapılışını merak edenler burdan buyursun.

7 yorum:

MAVİANNE dedi ki...

süperrrrrrrrrrrr
canım şu imzadan bana da yapsak
nerden oluyor??
öptüm seni

3prenses dedi ki...

hoşgeldiniz.güller harika

Adsız dedi ki...

yeni yerin hayırlı olsun canım bunu grmüştüm mailde geçen sene güzel cidden bu arada imzaların sürekli siteye yönleniyor Nalan ablada resim olarak düzelttim ben sen de öyle yap ki her yazında siteye link verme.

Bitki Cadısı dedi ki...

Craft woman tamam html kodlarını değiştirdim.artık link vermiyor:))

demetgun3 dedi ki...

merhaba ben demet..
hemşeri olduğumuzu görüyorum.bende marmarisliyim.dalayanda teyzem yaşıyor.çok güzel bir yer.doğa harikası bir yer.bir sorun olmayacaksa sizi bloguma eklemek isterim.iyi dileklerimle...

Bitki Cadısı dedi ki...

demetgun3 bloguma hoş geldiniz.siznle zaten komşuymuşuz blolarımız neden olmasın? Elbette ekleyebilirsiniz.

Adsız dedi ki...

heh süper haydı hayırlı gelsin cicim