9 Ekim 2008 Perşembe

Cadının Evinde Bu Gün










Bu sabah oğlumun internetten sipariş ettiğimiz sürücü oyuncağı geldi, aman 2 gündür onu bekliyoruz, hergün soruyor ne zaman gelecek diye.




Bu sabah ümidi kesmişti herhalde hiç sormamış, oyuncaklarıyla oynuyordu,kapı çalınınca her zaman ki gibi benden önce koştu beraber kapıyı açtık, kargo görevlisi kapıda, elinde de bizim oyuncak,arman oyuncağı görünce o kadar sevindi ki hemde şaşırdı biraz. Aldık dediğimiz şey hemen elinde olmayınca onu kandırdığımızı düşündü sanırım, bir iki kez "yaşasın" diye zıpladıktan sonra" anne süpriz yaptı amca araba geldi" diye pek sevindi,hemen arabamızı kurduk direksiyonundan ve aşağıdaki pedallardan çıkan seslere bayıldı ve balkonda bayağı oynadı. O Oynarken, ben de kendime bir şal diktim süslü bir şey yapımı gayet basit dikdörtgen bir kumaştan yaptım ölçüsünü kendime göre ayarladım kenarlarını saten biye ile çevirdim daha sonra yine cuma pazarından aldığım bir otrişim vardı onuda yaka kısmına monte ettim .Giydiğimde önü kaymasın diye önüne kurdeleden çapraz birit yaptım.Fakat düğme yerine kullanacağım uygun bir şey bulamadım evde.Sonra aklıma geldi,şu tüylü uçlarında ponpon olan lastikli saç tokaları olabilir diye .




Öğlenden sonra hava biraz kapadığı için arman'da yeni diktiğim siyah ince fitilli kadife pantalonunu giydirdim.Çarşıya kadar bisikletiyle gitmek istedi.









Bir tuhafiyede aradığım tokayı buldum,hemen eve geldik Arman uyuyunca tokayı keserek şalımın ön kısmına monte ettim. Bu arada arman uyuduğu için son kısımları balkonda yaptım komşularımda geldiler hem kahvelerimizi içtik hem de şala baktılar,onlar çok beğendiler,gece gezmeleri için hoş oldu diye düşünüyoruz.



Burdan sizede göstereyim işte bitmiş hali.





Hiç yorum yok: