25 Ocak 2010 Pazartesi

Burası Yaz Köşesi

merhaba,
iki gündür haberlerde görüyorum,istanbul'daki akrabalarla,arkadaşlarla konuşuyorum,hava son derece soğuk ve karlıymış.Burada isetam aksi hava son derece güneşli ve sıcak sabah erken saatlerde biraz soğuk oluyo,birde akşamları soğuk oluyo saat beşten sonra soba yakıyoruz,gündüz güneş her yeri ısıtıyor.Dışarı çıkarken bile ince bir mont veya bir hırkayla çıkıyor herkes,bu durumda aynı ülkede yaşadığmıza inanamıyorum.Televizyonda seyrettikçe sanki başka bir ülkede yaşıyormuşuz gibi geliyor.Her yer yemyeşil kırlarda papatyalar açtı tam bir bahar havası yani.Bizler kış mevsimindeyiz diye yine giyimimize dikkat ediyoruz ancak burada yaşayan yabancılar nerdeyse yazlık kıyafetlerle geziyorlar,memleketlerinin soğuğundan sonra burası onlara yaz gibi geliyor demekki. :)))Umarım bu soğuk hava dalgası ve kar fazla kalmaz gider ve her yer sıcak ve bol güneşli olur,çünki büyük şehirlerde kar bireziyete dönüşüyor,kimse kar yağdı diye keyifinisüremiyor ,tabi çocuklar hariç.Arman'da tv.de gördükçe anne kardan adam yapalım diye tutturuyor,oğlum burda kar yok diyorum o zaman kar olan yere gidelim diyor.Kısacası,istanbul kış köşesi burası yaz köşesi oldu diyorum,ve herkese bol güneşli güzel günler diliyorum.

Hiç yorum yok: