8 Ağustos 2009 Cumartesi

YORGUN GÜNÜN ARDINDAN.....

Bir,iki gündür çok koşturmacam vardı,Arman'la çok ilgilenemedim.Tabii bu gün onun günü oldu,kaç gündür ''anne börgır kike gidelim n'ooluursuun bitane menü alalım,hem yemek yeriz hem de ciayco oyuncağı alalım'' diye söyleniyordu.Neyse öğlende eve yakın bir avm'deki yere gittik en üst katta ve pek havasız bir yerde sıcakta 1 saat yemek yemesini aldığımız üstünden adam fırlatan oyuncakla oynaması izlemek biraz sıkıcı oldu,oyuncakla oynamaktan yemeği bir türlü bitmedi,hava sıcak ve gittiğimiz yer kalabalıktı,neyse sonunda çıktık .Beyefendinin 2.planı hazırmış meğer ben10 tişörtü alınacak.Tamam dedik başladık mağzaları gezmeye ama nerde oğluş tişörtleri beğenmiyo ki.Yok kolsuz olacakmış ,rengi mavi olacakmış,bunda ne var diyebilirsiniz.Gittiğimiz mağzada,reyona bakan kızcağız çıkartıyor tişörtleri kolsuz mavi üstünde yazılar resimler olan bir tişört yok diyor ''beğenmedim'' Oğlum işte istediğin gibi mavi kolsuz,hayır diyor bizimki, o maviden değil,hangi maviden peki ? adını bilmiyorum diyor bu sefer, görünce ben sana söylicem.Peki diyorum , belki 6 mağza gezdik yok aradığımız tişört,mağzalar kalabalık,sıcak bi taraftan ,oğlanın mızmızlanması ayrı,off bunaldım en sonunda ''bak beğeneceksen beğen yoksa eve gideceğiz diyorum.A bugün bir de buranın pazarı, demezmi anne bide pazara bakalım n'oooluuurr diye .Peki dedim Pazarın kalabalığında dolaştık durduk saat 6 ya geliyordu,artık iyice yoruldu ama vazgeçmiyor,derken bir tezgahta aradığımız maviyi bulduk.Tamam anne bu mavi tişört deyince sevinçten onu öpecektim nerdeyse.Hemen beğendiği tişörtü aldık aradığımız mavi meğerse soluk maviymiş.Eve zor geldik,hemen tişörtü üstüne giydi aynada dakikalarca baktı çok yakıştı anne diye fikir beyan ettikten sonra biraz çizgi film seyrediyim diye uzandığı koltukta sızdı kaldı.Bana da biraz vakit kaldı.Bir kaç gündür o kadar yoruldum ki yarını kendime ayırmaya karar verdim.Bu kadar koşturmacadan sonra kendimi biraz şımartıcam valla.
Hepinize güzel ve keyifli bir pazar günü diliyorum.

Hiç yorum yok: