20 Ekim 2008 Pazartesi

PLAJ KEYFİ




Bu gün Dalyan'da hava bir harikaydı bizde oğlumla plaja gittik.Plaj bayağı kalabalıktı,hiç rüzgar ve dalga yoktu.Deniz suyu ise o kadar sıcaktı ki oğlumla doya doya oynadık, yüzdük,kumsal da koştuk.İz tuzu plajı 11 km uzunluğunda harika bir plaj.Kumsalın bir tarafı deniz bir tarafı ise göl.


Arman en çok kumdan kale yapmaktan hoşlandı, tabi bir de midye kabukları ve küçük taşları toplamaktan.Akşam 5 suları eve döndüğümüzde o kadar yorgundu ki ona zorla duş aldırabildim.


Burada artık yazdan kalma son günler diyebilirim, gerçi kasım ortasına kadar deniz sıcak oluyor hatta, geçen sene ocakta bile girmiştik denize.Bakalım bu sene havalar nasıl gidecek ?


Bizim için güzel bir pazar günü oldu,Umarım hepinizin günü güzel geçmiştir.

7 yorum:

gungece dedi ki...

Ben yaklaşık 2 aydır Kars'ta yaşıyorum Biz burda donuyoruz amaa, siz deniz keyfini yaşıyorsunuz. Haksızlık buuu:)))

MAVİANNE dedi ki...

dalyanda denize girmek süper
ankarada fena değil havalar
kış ve soğuk geliyormuş ama
hadi hayırlısı

Bitki Cadısı dedi ki...

Oğlumla deniz keyfimiz marmariste devam ediyor.Güngece size buradan bol güneş ve sıcaklık gönderiyorum.Mavianne sanada tabiiki selamlar

nalan dedi ki...

serap hanımcığım,
bu ne hız ,bu gün de marmaris....
oh oh ohhh allah versin.kız kardeşini benim yerime öp,
nedret hanıma yazacaktım unuttum.sen irtibat kurdun mu.
görüşürsen selam söyle

Cocukla Cocuk dedi ki...

Nasıl kıskandım deniz keyfinizi.

Adsız dedi ki...

oh sefanız bol olsun yeni çantanı da güle güle tak canım

Adsız dedi ki...

http://mavianne.vox.com/


taşındım