12 Ekim 2008 Pazar

ELDİVENLERİM


Bunlarda benim yeni ördüğüm eldivenlerim.Bu yıl yine eldivenler aksesuar olarak çok moda.Ben de kendime bir tane yapayım dedim.yapılışı şöyle; 45 ilmekle başladım,bilek yerine kadar düz ördüm ve bir sıra ajur yaptım 4 sıra ördükten sonra baş parmak için yanlardan arttırdım,baş parmak eklemine kadar ördüm daha sonra o kısmı keserek bitirdim,üst kısımıda parmaklarımın ilk eklemine kadar ördümve kestim.yan kısımdaki açıklığı dikerek birleştirdim.Üzerine küçük pullardan işledim ve bileğinede organze kurdele geçirdim.Yapılışını umarım iyi tarif edebilmişimdir,çünki bunu elime ölçerek yaptım.Böylece 2 eldivenim olmuş olacak diğeri siyah onuda Nalan ablam yapıyor.Blogunda görmüştüm çok beğendim,hemen bir çift istedim.Nalan ablanın eldivenlerini görmeyenler buradan bakabilirler.

3 yorum:

cicibici bişeyler dedi ki...

Çok güzel olmuş,güle güle kullan.Ellerine sağlık.

nalan dedi ki...

ellerine sağlık çok zarf olmuş güle güle kullan serapcığım

Bitki Cadısı dedi ki...

Teşekkür ederim.Bu benim ilk eldiven denememdi biraz acemi işi oldu yani.